Lillsmurfen berättar

Friday, October 07, 2005

Vad som händer idag?


Idag är det fredag den 7/10 kl. 10.52 på morgonen. Just nu sitter jag på lektion och har dartorkunskap med min lärare Anders. Jag håller för tillfället på och lär mig mera om min blogg sida jag har. Det är jätte kul tycker jag. Man lär sig mycket om hemsidor när man får göra en egen.
Sen efter den hära lektionen så slutar jag för dan och det tycker jag är super skönt för då får jag äntligen ta helg igen.
I helgen så ska jag till kortis och vara där ända till på söndag. Ett kortis är ett ställe där ungdomar med olika funktionshinder är en helg i månaden för att få avlösning från sin familj. Man bor där tillsammans med sina kompisar och hittar på en massa roligt att göra hela helgen. Nu har jag berättat vad det är för er som inte visste det. Jag åker dit redan kl. 15.00 idag på eftermiddagen.
När jag kommer dit så brukar jag bl.a. kolla på tv eller sitta och hålla på med darton eller bara ta en fika eller göra det jag känner för att göra. Jag tycker det är jätte kul att vara där och få träffa gammla och nya kompisar. Nä nu tillbaka till min lektion som jag har.
Ja har ju som sagt dartorkunskap och håller på och skriver i min blogg som jag har. Ni som vill får gärna besöka min blogg och sen vad skriver om. Min adress är JOKAC002.blogsot.com besök den gärna.
Massor av kramar från Lillsmurfen (Johanna)

1 Comments:

  • At 12:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home