Lillsmurfen berättar

Saturday, October 08, 2005

Är på kortis

Tja Lillsmurfen här igen!
Ídag den 9/10 är jag på kortis och kl. 00.56 på natten.
Jag sitter uppe och leker lite med darton fölr jag har så tråkigt.
Idag har jag inte gjort så mycket men igår då var jag ute och rullade på stan med min manuella rullstol.
Tänkte träna lite inför sätraspelen nästa vecka.
Det var jätte kul tyckte jag. Annats har jag inte gjort så mycket igår mer än att bata tagit det lugnt.
Men nu börjar det bli dags för mig att hoppa i säng och sova.
Men vi hörs om några timmar.
Kramar från Lillsmurfen (Johanna)

1 Comments:

  • At 12:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home