Lillsmurfen berättar

Friday, October 14, 2005

Idag fredag!!!

Hej allihopp!
Nu är äntligen nya Bosönspelen över för i år.
Vi alla duktiga RH elever på Skärholmens riksgymnasium och särskolan kammade hem den fina buklan som vi förtjänande tycker jag.
Vi alla kämpade jätte bra i både manuell rullstol, boccia, slalom, stafett m.m.
Det fanns ingen annan skola som var bättre än våran.
Ni som vann guld, silver och brons ni ska ha ett JÄTTE STORT TACK allesammans.
Utan alla er elever som ställde upp på dom olika tävlingarna så hade inte vi vunnit titeln *ÅRETS BÄSTA SKOLA*.
Jag hoppas ni verkligen är stolta över er själva och att ni verkligen känner att ni har varit duktiga.
Jag kan tyvärr inte nämna några namn av medaljörerna som vann och kom tvåa eller trea men alla dom är verkligen värdiga vinnare.
GRATTIS än en gång och jag hoppas ni är stolta över er själva grabbar och tjejer.
Mitt motto är: " VINNA ELLER FÖRSVINNA"
Nu har vi ett år på oss att träna så vi vinner buklan nästa år igen.
Visst kommer vi att göra det?????
Svar: JAAAAAAAAAAAAAA DET GÖR VI!!!!!!
Men det var allt för idag.
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG NU OCH VILA UPP ER.
Många kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home