Lillsmurfen berättar

Wednesday, October 19, 2005

TJOO ALLIHOPPA!!!

Hej!
Idag är det den 19/10 och klockan är 14.40.
Jag sitter i mitt klassrum och väntar på att min klass och jag kan få komma iväg för att åka till SVT på studiebesök nu på eftermiddagen/kvällen.
Vi ska dit med våran samhällslärare Karin.
Tycker det ska bli skit roligt eftersom jag var ledig fram till kl. 13.05 idag.
Alltså jag började kl. 13.05 och min första och sista lektion idag var svenska.
Jobbig dag idag!!! HI HI HI :)
Nä nu ska jag äta lite mellis för att orka med kvällen på SVT.
Men vi hörs imorgon igen.
Med vänliga hälsningar Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home