Lillsmurfen berättar

Friday, February 13, 2009

Saknade efter Anna<3


Idag är det 2 år sen jag pratade med min vän Anna för sista gången. Den 14 februari var den sista dagen jag hörde hennes röst i livet. Hon ringde mig strax innan hon rullades ner till operation. Hon ringde mig och sa: - Jag ringer dig när jag är färdig, glöm ALDRIG att jag älskar dig vännen. Då svarade jag: - Jag väntar ivrigt på ditt samtal, jag kommer hålla tummarna för dig gumman. Men samtalet kom aldrig. Det var de sista orden jag hörde från henne i livet. Hon avled på Karolinska sjukhuset den 15 februari kl. 13.46 på eftermiddagen. Det är med en stor sorg och saknad efter henne. Varje dag tänker jag på henne. Men jag vet att hon är på ett bättre plats nu och jag vet också att hon ser och hör mig. hon har ett vakande öga på mig:) Anna du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, jag kommer aldrig att glömma dig så länge jag lever:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home