Lillsmurfen berättar

Sunday, February 08, 2009

Är vaken redan


God morgon på er alla! Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe så här tidigt på morgonen en måndag som denna. Trots att jag varken pluggar eller jobbar. Jo så här är det. Nu kl. 08.20 ska jag vara på central röntgen på KS och göra en DT på mitt skelett DT står för datortomografi och det är att man röntgar hela kroppen bit för bit. Man får helt enkelt en helhet på människans kropp och nui detta fall min kropp. Jag ska åka kl. 07.45 hemifrån mamma och hon följer med som stöd också. Detta besök är inför mitt läkarbesök jag ska göra nästa vecka. Då ville min läkare ha bra röntgenbilder på min kropp. Min klocka på mobilen ringde redan kl. 06.00 och då gick jag upp för att duscha. Nu är mamma i badrummet och gör sig iordning. Då hann jag sätta mig en stund vid datan och skriva i min BDB och blogg:) Lägger in samma inlägg på min blogg som här på BDB. Men nu ropar mamma att jag ska gå till köket å ta mig något att äta. Så jag får väl göra de. Vi ses å hörs nog senare idag när jag kommer hem igen. Det gör jag någon gång mellan 09.00 - 10.00. Ni kan dessvärre inte nå mig på mobilen heller under vistelsen på sjukhuset. Man måste stänga av mobilen när man är på röntgen. Men så fort jag är klar sätter jag på den igen. Ni får ha det så bra så hörs vi senare.
Massa kramar från Johanna<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home