Lillsmurfen berättar

Sunday, March 29, 2009

Känner mig väldigt pigg idag!!!


Av någon anledning så känner jag mig jättepigg å glad idag. Vet inte varför... Det kanske beror på att det är söndag eller att en ny vecka börjar snart. Kanske är jag pigg för att jag har träning ikväll. Som jag egentligen inte borde gå på men, men.
När jag vaknade i morse så tittade jag ut igenom fönstret. Det var inte precis fint väder men det varken regnade eller snöade i alla fall. Det var skönt. Opps någon skriver till mig på msn...
Måste kolla,,,,
Det var bara min sötnos som hade skrivit till mig. Men jag berättar inte vad hon har skrivit:P
Nä åter till dag och mig, Jo allt känns så himla okej idag. varken jättebra eller jättedåligt. Det känns okej med andra ord. Men lite skrämande är det också, eftersom jag precis för bara några dagar sedan inte alls mådde bra. Vilken förändring det har blivit på bara någon dag. Men jag kan säga att jag mår inte 100% än. Det kommer ta ett bra tag innan jag är där. Men jag har vänner som stöttar å hjälper mig. Speciellt sötnosen<3 henne saknar jag jättemycket. Tros att jag pratar med henne på msn nu:D Men det känns som det var så länge sen vi sågs. Ändå var det i fredags och det var ju bara 2 dagar sen. Usch nu börjar jag frysa *brr brr* sitter ju dum som jag är:P i bara linne:) Det är väl klart man kommer frysa när fönstret dessutom står på glänt. Idag är jag hemma själv. Min pappa jobbar lite extra då och då på DELFINBUSS och idag hade han lite körningar i Norrtälje trakten. Så idag blev man hemma själv... Skönt tycker jag, då kan jag riktigt rocka loss å lyssna på musik hur högt som helst å så. I alla fall till kl. 16.145 då min lillesysster kommer hit. Hon ska följa med mig till Nacka simhall ikväll å hjälpa mig när jag har simträning:) Men dit är det några timmar kvar. Så vad ska jag hitta på då hemma alldeles själv? Kanske gå ut å gå en sväng eller gå till Solna centrum å strosa lite. Det gjorde jag i torsdags. Det var riktigt trevligt de:D Att bara gå omkring där själv. Men när jag tänker efter så orkar jag nog inte det heller. Idag blir det nog istället att bara vara hemma å slappa. eller jag en liten sväng måste jag ut. Ska köpa Halebop kontantkort. nä nu kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva om i dagen blogg. Kan säga att jag sitter å äter frukost just nu. Det blev fil med flingor. Ganska gott faktiskt:) Nä nu måste jag sluta. Men vi hörs imorgon eller en annan dag igen.
Ha det så bra nu å ta hand om varandra....

Varma kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home