Lillsmurfen berättar

Thursday, March 26, 2009

Träning ikväll


Idag är det torsdag, vilket innebär att jag har simträning i Nacka simhall ikväll mellan kl. 18.30 - 20.00. Idag känner jag mig inte alls taggad för att åka å simma ikväll. Vet inte varför jag bara känner inte för det. Det gick så dåligt i torsdags när jag var på träningen så jag har nog blivit lite skrämd tror jag:S
Jag som egentligen brukar tycka det är toppen att åka å simma. Men inte idag dessvärre:(
Jag hoppas mina tankar ändras tills det är dags, nu är det visserligen några timmar kvar och jag hade tänkt gå ner till Solna centrum å strosa lite för mig själv först.
Idag mår jag lika dåligt som jag mådde igår. Men idag vet jag att jag får träffa min älskling Elinor imorgon:)
Då känner jag att det finns ett hopp någonstans i mitt liv:)
Utan henne vet jag att jag inte skulle ha varit här idag.
NEJ det kan jag säga att jag inte skulle vara. Utan henne vid min sida så skulle jag inte orka leva å andas.
Hon finns där 24/7 för mig. Hon förstår presic hur jag mår:)
Ingen annan förstår som hon gör. Allt känns så mycket lättare när jag är med henne. Du visar verkligen att du ALDRIG skulle eller kommer lämna mig. Det är det jag älskar med dig, du finns där jämt. Men imorgon då ses vi igen hjärtat, längtar så otroligt mycket efter att få hålla om dig. Få känna din trygga famn. Men det är imorgon de, idag är det ju som sagt torsdag. Jag måste nog strax hoppa in i duschen om jag ska hinna.

Jo en annan rolig sak. Idag blir också mitt och pappas kök helt klart efter vattenskadan vi fick för ca. 2 månader sedan:) Det känns jättebra att äntligen kunna laga mat ordentligt igen. Så det var en glad nyhet i alla fall:D Men nu måste jag nog ta tag i mig å göra lite nytta.
Men vi hörs...

Å jag vill också tacka alla ni som stöttade mig igår på träffis<3 Ni vet vilka ni är:) Utan ert stöd så hade jag nog inte heller suttit här idag.
´
Men det största TACK vill jag ändå ge till dig Elinor<3 Du betyder allt för mig, tillsammans med dig orkar jag kämpa. SÅ LÄMNA MIG ALDRIG!!!! Love u for ever<3

Varma kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home