Lillsmurfen berättar

Wednesday, March 18, 2009

Onsdag idag


Jaha så har vi kommit till onsdag och vi är redan inne på mitten av veckan:D Idag vaknade kl. 12.00 av att snickarna håller på i vårt kök som vi har haft vattenskada i. Men det gör inget att de väckte mig det var ändå dags att gå upp. Nu sitter jag i nattlinne framför min blogg och funderar på om jag ska hoppa in i duschen innan jag äter frukost/lunch eller om jag ska äta först. Det blev plötsligt ett väldigt svårt val:P Det blir nog att duscha innan jag äter. Annars kommer jag aldrig komma i mina "vanliga" kläder istället för nattlinnet som jag har på mig nu. Jo jag har förresten inte hört något om jobbet som lägerledare som jag har sökt. Fick bara ett litet medelande från en på Unga rörelsehindrade och han sa att det nog inte är omöjligt att jag skulle kunna få jobbet. Så vi får hålla tummarna. Vad ska man annars göra i sommar om man nu inte skulle få jobbet. Jo jag ska givetvis ner till mina älsklingar i Småland i sommar och tillbringa någon vecka med dem. Sen blir det väl att åka på Sport Camp med Nacka HI och simnigen i augusti. I år är Sport Camp på Åland. Men det är i slutet av sommaren det. I början av sommaren får jag väl hänga i Sköndal med alla "galningar" där:P Nä men nog om mina planer inför sommaren 2009.
Ja idag är det i alla fall onsdag (lill lördag) som vissa säger. Ikväll blir det väl att dra till träffis igen och hänga där. Nu på dan blir jag bara hemma. Har inget inplanerat idag, eller jo det har jag visst. Jag ska prova en baddräkt som jag köpte av en simtränare i Nacka. Har inte provat den än. Måste göra det idag. Hoppas jag kan ha den på en gång utan att jag behöver sy om den. Hatar att sy så då överlåter jag det åt mamma. Men då blir det inte gjort förrän nästa vecka. Å jag skulle verkligen behöva baddräkten imorgon då jag har simträning. Mamma ska nämligen åka till morfar imorgon och vara där över helgen. Hon behöver komma bort från sthlm ett tag och vila ut. Så jag hoppas verkligen baddräkten passar. Den är röd och fin:) Annars så händer det inte så mycket idag. Måste börja avsluta min blogg så jag kommer in i duschen idag helst:D
Så jag önskar alla er läsare en fortsatt bra onsdag så hörs vi snart igen.

Kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home