Lillsmurfen berättar

Monday, April 27, 2009

Är förälskad<3


Hur vet man att man är kär? Det har jag alltid undrad. Är det så här man känner som jag känner just nu. Det pirrar i magen så fort jag tänker på dig. När jag träffar dig då känner jag ett rus dra igenom min kropp. Varje gång du ler mor mig så känner jag pirret i magen. Jag trodde aldrig jag skulle få känna så här som jag känner för dig. Men jag vet inte om jag kan berätta för dig hur förälskad jag egentligen är i dig. Jag vill berätta men jag vet inte om det är rätt tillfälle att göra det nu. Jag blir sååå lycklig varje gång jag får krama dig. Varje gång jag får träffa dig. Men även de dagar vi inte ses så känner jag ändå en lycka. För jag vet att någon dag ses vi igen. Även om det kanske tar 1 vecka eller 2. Jag drömmer om dig på nätterna. Kan inte låta bli att sluta tänka på dig. Jag vill inte nämna ditt namn. Men någon dag hoppas jag kunna få säga till dig hur mycket jag älskar dig och att jag vill dela resten av mitt liv med dig. När den dagen kommer, kommer jag vara lyckligast på hela jorden:)

Jag har har inte känt så här sen Anna P levde. Hon var min stora kärlek<3 Jag kommer alltid att älska henne<3<3<3<3 oavsett vad som händer. Men hon finns inte här hos mig längre & jag måste gå vidare någon gång i mitt liv. Men Anna P kommer ALLTID att ha en stor plats i mitt hjärta. Den platsen kan ingen annan ta ifrån henne.

Men nu är jag kär igen:) Å det känns underbart att känna så som jag känner just nu. Men kommer jag våga berätta för dig vad jag känner för dig? Jag vet inte, därför väntar jag med att berätta. Men jag ska säga till er alla som inte vet hur det är att vara kär. Det är helt underbart att känna det som jag känner just nu.

Jag vill bara kunna säga JAG ÄLSKAR DIG och BARA DIG<3<3<3<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home