Lillsmurfen berättar

Saturday, April 25, 2009

Gråter:(:(:(:(:(


Vad är det som håller på och händer? Varför är allt inte som det var innan? Vill man inte vara med mig längre. Har jag förändrats? Har jag gjort något? Är jag någon man inte vill umgås med som kompis. Känner man att man inte kan lite på mig längre. Känns det som att jag inte finns där och stöttar någon! Kan någon svara på detta. Varför känns det som att ingen vill vara med mig. Om jag har sagt eller gjort något opassande kan man väl säga det till mig. Jag tål och höra kritik. Men jag hatar å känna att jag bara passar ibland och inte alltid. Om du/ni inte vill ha mig i ditt/ert liv så säg de till mig. Istället för att jag ska gå hela tiden å undra om jag har gjort något. Känner hur tårarna bränner mot mina kinder. Jag saknar dig/er<3<3<3 Speciellt dig<3 Hoppas du finns kvar i mitt liv! Finns inte något att leva för annars....

En ärlig fråga bara som jag gärna vill ha ett ärligt svar på.

Skulle du/ni bry dig/er om jag slutade andas ?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home