Lillsmurfen berättar

Thursday, April 23, 2009

Till tandläkaren idag:(


Idag ska lilla jag till tandläkaren:( Det är något jag verkligen INTE ser framemot. Hatar att gå till tandläkaren. När jag var liten så blev jag skrämd av min tandläkare jag hade då. Så nu är å kommer jag vara rädd för alltid. Det är inte alls kul att behöva gå dit. Jag blir gråtfärdig varje gång jag ska dit. Dessutom att denna gång ett undantag. Jag har inte fått en kallelse dit utan detta besök är ett akut tandläkarbesök. En av mina hörntänder har gått av rätt igenom. Detta hände i måndags när jag var hemma. Så idag måste jag kanske dra ut den tanden:( Det känns inte alls kul att åka dit:(:(:( Men min pappa följer med som moraliskt stöd för mig. Han vet hur rädd jag är, han har varit med mig alla år hos tandläkaren. Så nu ska jag börja göra mig iordning för att åka dit. Håll tummarna för mig nu:) Jag hör av mig när jag kommer hem och kan berätta hur det har gått.

See u later....

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home