Lillsmurfen berättar

Tuesday, April 21, 2009

Onsdag (lill lördag):P


Idag ska jag till mitt gamla gymnasium och hälsa på. Jag gick på Skärholmens gymnasium mellan åren 2003 - 2007 då jag tog STUDENTEN:D Jag har varit där tidigare å hälsat på men idag kände jag för att åka dit igen. Jag ska dessutom träffa sötnosen kl. 14.15 vid Skärholmens simhall:) Men jag har faktiskt ett ärende på skolan också, det är lite därför jag också åker dit. Jag hoppas också få träffa min gamla mentor Eva när jag kommer å hälsar på. Saknar henne jättemycket som lärare. Hon var en av mina bästa lärare någonsin under min skoltid. Idag går jag inte i skolan. Jag är hemma och är arbetslös som många andra ungdomar idag. Men till hösten tänkte jag plugga på folkhögskola här i sthlm. Längtar lite tillbaka till skolbänken nu. Jag gick senast i skolan i december förra året då jag pluggade på Ädelfors folkhögskola i Småland. Men jag hoppade av skolan pga. att jag var skoltrött och trivdes inte så bra där. Annars så ska jag inte göra så mycket speciellt idag. Ikväll ska jag å sötnosen till träffis å hänga:) Hon har dessutom förhör på sin läxa i teckenspråk:D Hoppas hon har gjort den:P

Men nu måste jag ta och äta frukost så jag hinner innan jag ska åka iväg.

Ha det så bra så hörs vi....

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home