Lillsmurfen berättar

Friday, April 17, 2009

Lördag idag:)


God morgon!
Kunde inte sova:(
Har ångest för det som hände igår. Hur kunde jag vara så idiotiskt och bara tänka på mig själv. När jag visste att du redan mådde jättedåligt. Jag ångrar att jag tjatat så på dig om att du INTE ska lämna mig. Nu är det slut på det. Jag tänker börja om. Nu vill jag bara att det ska bli som det var innan samtalet på msn igår. Att vi ska vara där vi var innan jag åkte till Småland. Jag tror att allt egentligen började när jag reste ner dit. Jag vet att du ville haft mig kvar i sthlm. Men hade det verkligen förändrat det som hände igår. Kunde det ha blivit ogjort. Ja jag tror faktiskt det. Det är bra att allt kommer upp till ytan. Det är synd bara att jag är så dum i huvudet och tror att allt är värre än vad det egentligen är. Jag kommer alltid att älskar dig som vän. Du betyder massor för mig<3<3<3
Du är en fantastisk människa. Din familj kan vara stolta som har dig som familjemedlem. Men hädan efter ska jag verkligen tänka mig för vad jag skriver å säger till dig. Jag ska nog tänka efter en extra gång innan. Jag hoppas allt kan bli som vanligt igen, att vi kan stryka ett streck över det som hände igår. Börja om på ny kula så att säga. Jag vet att du finns där, å du vet att jag finns här. Hoppas vi kan prata ikväll på msn igen. Men då bara som 2 helt vanliga kompisar. Men jag lyssnar gärna på dig om du vill prata. Men det är upp till dig. Jag hoppas också att du gärna möter mig på Dalens sjukhus på tisdag å håller mig sällskap till Skarpnäck. I miss my friend<3 I hope she miss me too<3

Nu till dagen. Idag kl. 11.30 ska jag åka till Skärholmen och träffa en kompis. Känner att jag behövde göra något roligt idag efter det som hände igår. Så vi ska träffas å umgås. Ska bli sååå roligt att få träffa dig<3<3<3<3 Har saknat dig, var ju typ 2 veckor sen sist vi sågs:) Men nu ses vi å det ska bli toppen. Hoppas jag kommer vara bättre till mods när vi ses. Just nu har jag en ångest inom mig, en rädsla för att allt ska vara över. Men när jag har fått träffa dig gumman idag så tror jag rädslan är borta helt. Vi får hoppas de. Jag ber om ursäkt nu innan ifall du får se mig gråta floder idag:S Jag känner att jag säkert kommer göra de. Behöver verkligen ha en axel att gråta ut mot. Men jag hoppas jag kan hålla mig. Men jag kan inte lova så nu är du förberedd på det i alla fall.

Till dig igen min sötis så vill jag bara ge dig ett gått råd. Ramla inte av "havremoppen" idag igen:P Jag vet ju att du ska rida idag. Så det var bara ett gått råd från mig:) Hoppas också din eftermiddag med kompisen blir bra efter ridningen. Vi kan väl höras ikväll något? Om du vill så klart? Tycker om dig<3<3<3

Nu måste jag gå å göra frukost till mig, känner hur magen kurrar. Hemma själv är man också för tillfället. Pappa är på sitt jobb å byter däck på bilen till sommardäck. Han skulle komma hem vid 12 tiden. Men då är jag inte. Vi träffas ikväll istället.
Men ha en fortsatt bra lördag allihopa.

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home