Lillsmurfen berättar

Thursday, March 31, 2011

Jag vill inget mer...:(:(:(


Idag är det verkligen en SKITDAG med ryggen & inte blir det bättre när folk som inte vet något ska öppna käften:( Jag känner mig sååå ENSAM:( Jag har till & med funderat på att lämna allt & bara åka hem till familjen. Jag behöver DOM verkligen nu♥ Jag vill INTE ha ont längre:(:(:( Det är inte det minsta roligt alls & jag blir ju bara mer ledsen när människor som verkligen inte förstår sårar mig:(
JAG VILL INTE VARA HÄR LÄNGRE!!!!:(:(:( JAG VILL BORT, BORT FRÅN ALLT.
Jag vill till en plats där jag kan känna mig älskad & slippa min smärta. Men var är den platsen?
Jag har då inte funnit den:(:(
Jag vill bara krypa upp i någons famn & få gråta ut tills tårarna är slut:(:(:(
Jag orkar seriöst inte längre:(
Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Tårarna faller ner från mina kinder. Jag har känt mig gråtfärdig hela dagen men har inte kunnat låta dom få komma. Men nu är jag hemma & ensam på mitt rum så då kan jag släppa ut dom.
Å kom det gjorde dom minsann & det i massor. Jag som redan har gråtit så otroligt mycket sista tiden kunde inte tänka mig att det fanns några fler tårar kvar att gråta. Men det gjorde de & lika förvånad blir jag varje gång det händer.
Ja som ni märker så är mitt blogginlägg idag kanske inte det gladaste. Men jag tycker inte man ska trycka undan sina känslor som man har inom sig & som behöver komma ut. Oftast kan jag uttrycka mina känslor bättre i bloggen än i verkligheten. Det är konstigt egentligen eftersom jag har massor med människor som älskar mig runt om mig.
Men i alla fall så har jag skrivit hur jag känner idag.
Men nu börjar tiden rinna iväg & jag ska gå hem till en kompis.
Men vi hörs snart igen men då hoppas jag att bloggen blir lite gladare att läsa.

Ha det så bra & ta hand om varandra den tiden ni får med varandra. Säg ofta hur mycket du älskar personen för rätt som det är så kommer en dag då det är för sent att säga till den man älskar att man älskar den personen.

Med dom orden så avslutar jag härmed min blogg för idag.

//Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home