Lillsmurfen berättar

Thursday, October 20, 2005

TJOOO!!!

Tja!
Så var det den 20/10 idag och klockan är 18.53 på kvällen.
Jag sitter just nu och leker lite på darton och snart är det dags för lilla Johanna att äta middag.
Idag blir det pasta och köttbullar till middag för mig.
Smaskens tycker jag!!! :)
Jag ville bara säga att idag har det varit en bra dag i skolan.
Allt jag gjorde idag gick utan något som helst problem att göra.
Pluggade en massa och snackat med kompisarna.
När jag kom hem så packade jag inför helgen då jag åker till min pappa.
Jag bor hos honom varanan helg.
När jag hade packat färdigt så städade jag badrummet och sen satte jag mig vid darton och chattade lite med min bästa kompis Clara.
Nä men nu är det hög tid för mig att äta middag.
Men vi hörs på söndag igen för när jag är hos pappa så har jag ingen dartor så vi hörs på söndag när jag kommer hem till mamma igen och där jag har en dartor.
Jag vill bara önska er alla en RIKTIGT TREVLIG HELG!!!
Med vänliga hälsningar Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home