Lillsmurfen berättar

Thursday, July 10, 2008

Slappardag idag

Hej på er alla underbara människor!
Torsdagen den 10/7 -08 klockan 22.40 på kvällen. Ja nu bara flygger veckorna fram. Snart är det dags för mig att flytta ner till Småland å Ädelfors folkhögskola igen. Det känns både bra å jobbigt att återvända dit igen. Dels lämnar jag vännerna å familjen igen i sthlm. Men dom vet att jag kommer hem iggen. Men sen kommer det också kännas jobbigt att återvända till skolan, å veta att de skolkamrater som man lärde känna förra året Ir iallafall en del av dem. Att dom har slutat och å att de inte kommer vara där när man börjar igen. Det kommer nog kännas jättetufft tror jag. Så just nu om jag ska vara ärlig har jag ingen lust att åka tillbaka dit ner. Men det är bara 1 år kvar. Det borde jag klara, har jag redan klarar 1 år så finns det ingen återvändo:) Nä nu ska jag inte deppa allt för mycket, än är det fortfarande halva sommarlovet kvar å jag ska njuta av de.
Idag har jag inte gjort så mycket. Var nere på Skytteholmsklubben å hälsade på en sväng. Passade på att ta en fika när jag ändå var där nere. Träffade gammla fritidsledare som har jobbat me mig för många härans år sen när jag var yngre:D Har pratat en del med en kompis också ida. Saknar dig vännen!<3
Men vi ses snart när du ska komma upp till mig i sthlm ett tag. Han ska även följa me mig å min familj på ett familjeläger vi ska på vecka 32 på Herrfallet uanför Arboga. Det ska bli SKITKUL att han följer me! Vi ska slappa, sola, bada och bara ha det riktigt gött. Annars har jag bara tagit det lugnt å skönt idag. Hade hunden hemma så jag har tagit hand om henne:) Jag ska strax gå ut me henne för sista gången idag. Måste göra de innan mitt program börjar. Klockan 24.00 börjar Jordan rättsläkaren på tv 4. Det brukar jag se så det ska jag göra även idag. Så det fick bli en kort blogg. Men ni får ha det så bra å ta hand om varandra nu.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home