Lillsmurfen berättar

Saturday, July 05, 2008

*En härlig sommardag*


Hej hopp allihopa!

Lördagen den 5/7 -08 klockan 17.50 på eftermiddagen. Jaha så var yttligare en helg kommen. Idag har jag vart å badat med mamma, min moster å hennes kille i Stora Sköndal strax utanför sthlm. Det är ett varmvattens bad för funktionshindrade å deras anhöriga. Där har jag badat på sommrarna i hela mitt liv. Det är underbart där, man kan både bada i en varm bassäng eller om man är mera våghalsig så kan man ta sig ett dopp i Drevsviken. Idag var det 21 grader i viken och 32 grader i poolen. Superskönt!!!! Men jag badade bara i poolen, lite för kallt för mig att bada i viken:D Annars har jag bara njutit å solat en del idag. Det känns å syns, både i ansiktet & på kroppen. Men så ska det vara. Jag försöker jobba gärnet på min solbränna. Har slagit vad med en kompis om att jag kommer vara brunast till vecka 31 då han kommer till mig. Vi får väl se vem av oss som vinner. Förhopningsvis vinner jag!!!:D Annars ikväll blir det bara att ta det lugnt, slappa hemma framför tv:) Nu har jag inte så mycket mer att berätta om. Så det fick bli en kort blogg för min del idag. Ha det så bra å ta hand om varandra nu.

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home