Lillsmurfen berättar

Wednesday, July 02, 2008

*Sommarlovet bara flyger fram*


Hej alla nära å kära!

Onsdagen den 2/7 -08 klockan 17.13 på sena eftermiddagen.

Jaha så var det onsdag igen då. Gud va veckorna bara flyger fram på mitt sommarlov. Det är knappt så jag hinner me. Aja fort går de å snart ska jag flytta tillbaka till Småland och Ädelfors folkhögskola. Men innan dess ska jag hinna me mycket. Bo på mitt gammla kortis i 2 veckor mellan den 14/7 - 27/7, En kompis kommer till mig mellan den 1/8 - 11/8, O.I läger i Herrfallat vecka 32 mellan den 4/8 - 10/8 & flytta tillbaka till Småland den 17/8. Så ser min planering ut för resten av sommaren. Plus att jag bara ska vara hemma å ta det lugnt däremellan. Det ser ganska mycket ut men jag hinner ta det lugnt å njuta av sommaren under tiden också. Träffa en massa kompisar ska jag också göra däremellan. Kan berätta att igår var jag på Allsång på Skansen tillsammans me en kompis å min ena lilla syster. Vi såg Magnus Uggla, E.M.D, Sanna Nielsen m.fl. Det var jättekul och en härlig stämning trots regnskurren som kom i ca. 45 minuter. Men lika glad var jag för de:) Senare efter regnet så kom solen tillbaka å det blev varmt å skönt. Vilken tur vi hade va!!! Det hade lika gärna kunnat regnat hela kvällen. Idag har jag bara varit hemma å tagit det lugnt. Klev typ ur duschen för 20 minuter sen. Ikväll blir det nog bara att vara hemma, kolla på tv å de. Ska nog försöka ut å gå me hunden på en långpromenad senare ikväll också. Sånt tycker vi om, Ir iallafall jag:) Hon brukar tycka det är kämpigt i början men när jag väl börjar gå så lunkar hon sakta men säkert efter mig. Motvilligt dock men va gör de! Ut ska hon vare sig hon vill Ir inte. Annars finns det inte så mycket mer att skriva. Det var ett tag sen jag skrev något i min blogg. Jag måste försöka bättra mig igen:)

Men ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs.

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home