Lillsmurfen berättar

Sunday, July 06, 2008

Vilodag

Hej!
Söndagen den 6/7 -08 klocka 12.02 mitt på dan. Tänkte för en gång skull skriva en blogg mitt på dan. Det är inte ofta jag hinner de men idag gör jag de. Sitter just nu å väntar på att morsan ska duscha klart så jag kan duscha. Idag är det söndag vilket innebär att det är en vilodag i slutet på en vecka. VILA är presic det jag ska göra idag, förutom det ska jag och mamma åka till mormor på besök. Vi åker kl. 13.30:) Har inte träffat mormor sen syrrans student å det är ca. 4 veckor sedan. Så nu är det dags att träffa henne å hennes man. (Han är inte min riktiga morfar). Annars ska jag bara ta det lugnt ikväll. Sitta hemma å kolla på tv med mamma:) MYSIGT VÄRRE!!! Nä nu ropar mamma att duschen är ledig. Så det är dags för mig att gå. Det fick bli en kort blogg, men om jag orkar ska jag skriva en till ikväll när vi kommit hem igen. Men om jag inte gör de så får ni ha det så bra så hörs vi snart igen.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home