Lillsmurfen berättar

Tuesday, June 17, 2008

Åker på läger till Skåne imorgon


Hej hopp allihopa!

Tisdagen den 17/6 -08 klockan 23.36 på kvällen.

Sista kvällen hemma på 1 vecka. Imorgon åker jag till Vejbystrand i Skåne på ett läger i 1 vecka. Känns toppen att få komma bort från storstan ett tag. nu har jag ju varit hemma i 2 veckor sen jag kom hem från skolan då mitt sommarlov började. Under dom här 2 veckorna som varit har det inte hänt så mycket speciellt. Mest det gammla vanliga sova, gått på långpromenader m.m. Men imorgon äntligen får jag komma härifrån ett tag. Ska bli otroligt skönt att få byta miljö lite. Men det kommer ändå kännas lite konstig att sätta sig på tåget och veta att denna gången ska man inte åka till skolan i Småland utan nu ska man ända ner till Hässleholm i Skåne. Jag kommer att åka förbi Nässjö där jag i vanliga fall går av:) Men inte imorgon, då har jag destination Hässleholm vilket också innebär att jag får sitta 2 1/2 timme längre än vanligt. Men det ska nog gå, jag har med mig min dator så jag har något att roa mig me:D Så jag kan också medela att jag inte kommer kunna skriva i min blogg under den veckan jag är i Skåne det pga. att jag vet inte om jag har tillgång till internet. Men får jag chansen till det så ska jag givetvis försöka att skriva lite i min blogg. Men annars så uppdaterar jag den igen så fort jag kommer tillbaka till sthlm igen. Det gör jag den 24/6:) Annars så finns det väl inte så mycket mer att skriva om, jag tror det får bli en kort blogg för en gång skull:D

Men ni får ha det så bra å fortsätt njuta av sommaren nu:)

Massa pussar å kramar från er Lillsmurf:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home