Lillsmurfen berättar

Thursday, February 05, 2009

En dag med babe<3

Sen var jag min älsklingen idag. Hon var med mig när jag var på besök på mitt gamla gymnasium. Det var kul att träffa alla gamla lärare och assistenter som man hade när man gick där. Men ännu bättre var det när vi fick en dag tillsammans på Skhlm centrum. En sån här underbar dag måste vi ha oftare vännen<3 Det känns så avslappnat när jag är med dig. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Allt är så naturligt när jag är med dig. Det känns nästan som jag inte har något funktionshinder alls när jag är med dig. Du behandlar mig som jag är vem som helst och ser inte tjejen i rullstol. Det är det som är så skönt med dig babe:) Älskar dig gumman, glöm aldrig de<3 Åter igen, tack för en underbar dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home