Lillsmurfen berättar

Saturday, January 31, 2009

Fortsatt trevlig helg


Hej allihopa!

Tänkte snabbt passa på att skriva ett litet inlägg till min blogg. Just nu är jag hos min moster occh kusin på middag. Han fyllde år för några dagar sedan. Så mamma å jag är bjudna på lite födelsedagskalas hos dem. Det är jättetrevligt. Vi har nyss ätit en god middag och efterätt. Nu sitter de vuxna och spelar spel. Jag sitter vid datorn och kusinen gick ut för att träffa några kompisar. Jag ska snart åka hem till pappa igen. Han är ensam hemma med Karin och hundarna så dem vill nog ha hem mig snart. Idag har jag inte gjort så mycket alls. Jag har mest tagit det lugnt å skönt. Vaknade kl. 12.00 av att pappa och alla hundarna kom in i mitt rum. Dem ville nog att jag skulle börja vakna till. Sen åt jag frukost och kollade lite på tv. Duscha hann jag också göra innan klockan blev 16 och det var dags för mig att åka till Bromma. Imorgon är det söndag och då har jag väl egentligen inga planer för mig. Ev. ska mamma, pappa och jag åka och köpa en platt tv till mig. Måste ha en tv som har större bild så jag ser bättre. Har fått sämre syn den senaste tiden. Ser jättedåligt på en "vanlig" tv. Kan nästan inte alls läsa texten när det är en film Ir serie som är textad. Det är ju ett ganska allvarligt problem men vi ska nog lösa det med en ny tv med större bild. Ska nog passa på att kolla på digital kamera också. Tänkte nämligen köpa mig en sådan också:) Inte imorgon kanske men hittar jag en bra och fin så blir det nog ett köp imorgon ändå:D Om vi inte åker imorgon å kollar på en platt tv till mig så gör vi nog de i veckan istället. Har ju liksom inget annat för mig om dagarna. För att inte glömma, imorgon kväll har jag ju simträning med Nacka också. Klockan 18-20 ca. är det träning. Det ska jag också komma iväg på men det är på kvällen de. Ja vad finns det mer att berätta, inget just nu vad jag kan komma på. Så detta får väl bli mitt blogginlägg för denna gång. Så nu har jag bara en sak kvar. Det är att önska er alla mina bloggläsare en fortsatt trevlig helg!
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home