Lillsmurfen berättar

Monday, January 26, 2009

Sorg i mitt hjärta


Varför känner jag en sån stark sorg i mitt hjärta? Varför känns det som alla bara försvinner ifrån mig:( När jag som mest behöver er så stannar ni inte hos mig:( Jag vill inte vara ensam längre, vill ha någon hos mig som älskar mig. Någon som står vid min sida och finns där var som än händer. Jag har ett ansikte som inte är mitt riktiga ansikte på mig varje dag. Men egentligen så är det inte jag. Utan en glad och lycklig Johanna. Men i själva verket så mår jag inte alls bra. Utan nästan skulle göra vad som helst för att få bort smärtan inom mig. Varför ska man visa sig stark om man inte är det? Varför inte vara som den man är! Alla säger att jag ska visa mig presic så som jag känner mig. Men det är svårt, jag tar hellre på mig masken och visar mig glad och lycklig istället. Men jag borde inte göra de:( Finns ni där ute ni som stöttar och finns för mig?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home