Lillsmurfen berättar

Thursday, January 29, 2009

Morsning korsning:)


Jag måste först börja be om ursäkt för mina senaste blogginlägg. Jag har inte mått så bra på sistone och då har det blivit ganska deppiga inlägg. Jag vet att det är nog många där ute som är och blir oroliga för mig när jag skriver sådana inlägg. Ber så hemskt mycket om ursäkt för de, men ibland känns det bättre att skriva av sig när man mår dåligt och det är presic det jag gör i min blogg. Jag skriver om allt som händer i mitt liv och runt i kring. Men jag lovar nu ska jag börja skriva lite mer glada bloggar. Allt i mitt liv är inte förjävligt trots allt. Jag har ju underbara vänner som bryr sig om mig och jag har en familj som älskar mig.

Men åter till dagen kanske:

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade kl. 12.30 men gick inte upp förrän kl. 13.00. Inatt sov jag inte så bra, hade så himla ont i min höft så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men nu är det lite bättre men jag har fortfarande ont. Det är därför jag inte är på simträning i Nacka som jag egentligen ska vara på vid den här tiden på torsdags kvällar. Men idag tog jag en vilodag för att se om höften blir bättre så jag kan simma på söndag kväll igen. Annars har jag inte gjort så mycket mer än suttit framför tv, datorn och duschat har jag också faktiskt hunnit göra. Pratat med en gammal assistent som jobbade hos mig i 7 år med mig innan hon gick och blev med barn. Det var jättekul att få prata med henne. Hon hade också läst min blogg och blivit orolig över hur jag egentligen mådde. Men när jag berättade så blev hon lugn. Sen pratade vi om en massa annat. Hon ska komma och kolla på när jag simtränar någon söndag i Nacka. Hon bor nämligen nära Nacka så hon tänkte titta förbi och se mig träna:) Ska bli kul tycker jag:) Sen ska också min gamla sjukgymnast komma och kolla på när jag tränar simning. Men vi har inte bestämt när ännu. Annars ikväll så blir jag bara hemma och ska slappa framför tvn. Äta stuvade makaroner och köttbullar till middag idag. Om jag orkar ska jag nog ta mig ut på en promenad med Silja till Hagaparken. Men det är bara om jag orkar de:P Det är ju inte så kul att gå på långpromenad när det är mörkt ute. Det är skönare att göra det mitt på dan då det är ljust. Men eftersom Silja är med pappa på jobbet om dagarna så kan jag ju inte gå mina långpromenader med henne när det är ljust. Jag får ta det i helgen istället. Har inget inplanerat i helgen för en gångs skull. Kanske, kanske ska jag till mitt gammla kortis och hälsa på. Men det är på lördag de så på söndag kanske jag och Silja går på en riktigt långpromenad till Hagaparken. Men nu ropar pappa att jag ska komma och hjälpa till med middagen så det är väl bäst att jag kommer då.

Men ha det så bra och var rädd om varandra så hörs vi snart igen.

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home