Lillsmurfen berättar

Thursday, March 05, 2009

Är hemligt kär<3


Jag tror jag har hittat kärleken:) Men vem det är tänker jag inte berätta. Men det är en person som är helt underbar. Men den personen vet inte att jag känner så som jag känner för den. Det är svårt att berätta hur jag känner. Fast samtidigt vill jag tala om hur mycket personen ifråga betyder för mig. De senaste nätterna har jag drömt om honom. Jag skulle nog göra allt för att få bli tillsammans med honom. Men det kommer nog aldrig bli så. Jag vet ju inte om han känner som jag känner för honom. Det enda jag vet nu är att många kompisar inte gillar att jag har känslor för honom. Men vad andra tycker skiter jag i. Det är mitt liv och mina känslor. Det finns ingen i världen som kan hindra mig från att bli förälskad. Jag skrev för en tid sen i min blogg att jag aldrig någonsin skulle hitta min kärlek. Men där hade minsann jag fel. Jag har nog hittat min stora kärlek. Frågan är bara om han känner samma för mig. Jag tror inte det men man kan ju alltid hoppas:D Just nu känns det i alla fall underbart att få känna pirret i kroppen. Nu vet jag hur alla menar som säger att det pirrar i kroppen när man blir kär. Det är ju det pirret jag känner när jag tänker på honom. Tänk att få ha honom hos mig nu:) Tyvärr så är det inte så, tyvärr är jag hemma alldeles ensam ikväll. Min pappa är hos sin flickvän inatt. Men det är lugnt å skönt tycker jag. Men nu åter till min kärlek. Hur ska jag göra för att våga berätta för personen ifråga vad jag känner för honom? Har någon nån bra idé att dela med sig till mig? Annars får jag väl helt enkelt bara gå fram och berätta precis hur jag känner. Ja vi får väl se vad som händer. Jag lovar att jag ska uppdatera om något nytt händer. Just nu får ni hålla tummarna för mig:)
Hej svejs så länge!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home