Lillsmurfen berättar

Monday, March 30, 2009

God natt å sov så gott


Nu ska jag göra som Nalle Puh gör på bilden. Nämligen gå å lägga mig. Ska upp redan klockan 07.00 imorgon. Ska åka på ett uppdrag tillsammans med en ledare från Träffstugan till Andra hemmet i Skärholmen. Det är mellan kl. 10 - 16.15 vi ska vara där & sen på kvällen blir det att vara på träffis i vanlig ordning. Jag hoppas några kommer till träffen imorgon:) Men nu får ni sova så gått så hörs å ses vi.

Å du min sötnos, jag håller tummarna för dig imorgon när du gör nationella provet. Det kommer gå jättebra. Du gör bara så gått du kan mer kan du inte göra. Har du gjort ditt bästa så är det super. Men jag vet att du klarar det. TRO PÅ DIG SJÄLV!!! Jag tror på dig i alla fall. Älskar dig gumman, vad som än händer så finns jag här för dig<3

Men nu önskar jag er alla en riktigt GOD NATT!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home