Lillsmurfen berättar

Tuesday, March 10, 2009

Besviken & ledsen:(


Jag trodde inte jag kunde bli så sårad som jag är nu. Hur kan det finnas så elaka människor. Varför måste alla klaga på det jag säger och gör. Eller alla gör inte det men många:( Är så less på det just nu. Jag borde ALDRIG ha åkt hem till sthlm igen. Jag hade det nog fan bättre i Småland. Det verkar i alla fall som att ni vill att jag ska åka tillbaka. Varför finns det falska människor??? Kan inte ni låta mig va. Om inte ni vill höra på mig så gå er väg. Sitt inte kvar och hacka på mig då. Gå er väg om ni inte vill ha med mig att göra... Är så jävla trött på att höra ert gnällande å klagande nu. Usch tårarana bara rinner ner för mina kinder. Man ska inte försöka ändra människor bara för att man vill att de ska vara som man själv vill. Alla ska vara precis som dem själva vill. Ingen är bättre eller sämre än andra. Jag har ett råd till er som känner precis som jag gör nu.

"Var dig själva och förändra inte dig bara för att andra säger det. Var den du är och stå för det. Är du dig själv så klara du allt här i livet"

Det är mitt råd till dig som känner dig mobbad eller ledsen för att någon annan kanske har sårat dig.
jag är alltid mig själv och gillar ingen det så säger jag bara men dra då. Om inte du gillar mig för den jag är, så kan inte vi vara vänner. Jag är den jag är och det står jag för.

Så nu har jag nog klagat klart.... Ni som inte känner att ni har gjort mig något ni behöver inte ta åt er för detta. Men ni andra ni ska kanske tänka en extra gång på vad det är ni säger till mig och alla andra ni har sagt något elakt till någon, nån gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home