Lillsmurfen berättar

Tuesday, March 31, 2009

Tisdag dag/kväll


Jaha sista dagen på mars månad då. Nu går tiden av bara farten. Snart är det sommarlov för de som går i skolan och för mig som bara är hemma och ledig så får jag äntligen träffa kompisar lite oftare.
Idag har jag varit på Andra hemmet i Skärholmen. Det var minnen i morse när jag åkte dit. Shit alltså sist jag var på Andra hemmet så var det på min studentskiva. Men det är ju 2 år sedan. GUD 2 år sena jag tog studenten i juni. Kan inte riktigt fatta att tiden har gått så fort. Men nu åter till dagen. Dagen i sig har varit bra. Fick ju träffa sötnosen ett par timmar på eftermiddagen. Vi har konstaterat att vi båda är normala. Men vad är egentligen "normal"?
Ta och fundera på det ni:P Sen åkte vi till Skarpnäck tillsammans med tunnelbanan. Det var en rolig resa, vi skrattade en massa. Dels för att jag fick en person över mig när vi skulle åka på tunnelbanan i Skärholmen. För mig gick det bra men det var nog hon som fick ondast. Så går det när man inte ser sig för...:)
Sen väl i Skarpnäck så hade vi sällsis en bit men sen fortsatte jag mot träffis och hon gick hem. Vi bestämde att vi skulle ses vid Skarpnäcks tunnelbana imorgon och hålla sällskap till träffis imorgon också. Det är ganska kul att promenera lite. Speciellt för mig som inte anstränger mig ett dugg:D
Medan sötnosen får rulla på egen maskin eller ska jag säga på min maskin eftersom hon hänger på mig:P
Men det är helt okej:D Är van att ha kompisar som åker snålskjuts på mig. Bara inte någon ramlar eller krockar med en annan person så är det okej:D Vilket brukar hända lite då och då:P I alla fall när jag är inblandad:)
Nä men annars har jag bara nu på kvällen hängt på träffis. Kom hem kl. 21.40 ca. så nu sitter man vid datorn och snackar med kompisar på msn samtidigt som jag bloggar. Pratade lite med mamma på telefon också, hon ringde å kollade om allt var okej med mig.

Jag sa:
- Allt är helt okej med mig, är lite trött bara. Gick upp klockan 06.30 i morse. Så jag ska nog strax hoppa in i duschen å sen lägga mig:)
Om jag kan somna vilket jag tror inte tar allt för långt tid:)

Så jag tror jag avslutar min blogg med att önska sötnosen LYCKA TILL på första matteprovet denna vecka. Jag vet att du kommer klara det galant:) Håller tummarna för dig gumman.

Nu vill jag bara önska er alla en riktigt GOD NATT och SOV SÅ GåTT!!!

Varma kramar Johanna

1 Comments:

Post a Comment

<< Home