Lillsmurfen berättar

Monday, April 27, 2009

Underbart<3


Jag kan inte riktigt beskriva vilken lättnad det är att du vet vem du är som jag är förälskad i. Det känns jättebra att du vet. Jag funderade verkligen länge igår kväll hur det skulle vara om jag var tvungen att dölja mina känslor för dig. Men nu när jag vet att du vet så känns allt mycket lättare. Jag kan se dig i ögonen utan att behöva vilja försvinna. Du sa till mig att du redan hade det på känn. Det gjorde mig först orolig:S Var det något som jag ska tolka som positivt eller negativt? Men du sa att jag kunde ta det som positivt för det kommer inte förändra vår vänskap alls. Vi tycker om varandra för mkt för att släppa taget. Å när du sa det så släppte det en tung sten från mina axlar. Förlora dig är det sista jag vill göra. Speciellt för en sådan här sak. Men nu vet du i alla fall och vi vet vart vi står. Men jag måste medge att det kommer vara svårt att träffa dig och inte känna pirret i magen. För varje gång jag tänker på dig så vill jag bara le. Du är overderlig för mig<3 GLÖM ALDRIG DE!!! Inatt drömde jag till å med om dig. Att vi satt på en strand å tittade ut mot horisonten och att vi höll varandra i handen. Det var en vacker dröm:) Mina känslor för dig är kanske inte besvarade tillbaka. Men det gör inte mig något. Så länge vi är vänner har å har en nära relation som vänner så räcker det gått å väl för mig:) Vill aldrig mista dig<3<3<3 Jag hoppas vi kan ha lika roligt som vi hade innan när vi ses utan att detta ska förstöra något å kanske göra någon av oss obekväm att ses. Men du ska veta att jag vill väldigt gärna att vi träffas så fort vi båda kan å har tid. Saknar att skratta med dig. Å bara få prata om allt mellan himmel å jord. Med dig kan jag prata om vad som helst. Det känns skönt att kunna de med dig. Du liksom förstår mig på ett sätt som många andra inte gör. Vi tänker lika ganska ofta å vi båda har framtids drömmar. Men vilka de är, talar jag inte om;)

Nä nu börjar klockan dra iväg, jag måste äta frukost å duscha innan jag ska dra till stan å träffa min gamla sjukgymnast å fika med henne. Sen kl. 14.00 ska jag till Puffa å träna. På kvällen blir det häng på träffis som vanligt.

Så jag vill önskar er alla en fortsatt bra tisdag... Ta det lugnt på jobbet å i skolan.

Massa pussar å kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home