Lillsmurfen berättar

Friday, June 05, 2009

Annas STUDENTDAG


Igår skulle Anna Persson ha tagit STUDENTEN! Hon fanns & finns i mina tankar hela tiden, speciellt en dag som den. Då jag vet att hon verkligen skulle ha varit överlycklig för att äntligen ha klarat gymnasiet. Jag vet att hon hade varit stolt över mig också när jag tog studenten 2007. Det var jobbigt att näravara på STUDENTEN på Skärholmen igår men jag klarade det trots allt:) Men Anna du fanns & finns i mina tankar hela tiden<3<3<3<3
Detta kanske låter dumt nu, men jag vet att hon var där och vakade över allt. Kände det på mig:) Hon har gett mig olika tecken vid olika tillfällen sen den dagen hon begravdes. Så därför visste jag att hon var med igår också. Det känns tryggt på något sätt att hon är med fast inte fysiskt utan andligt istället. Det är svårt att förklara, jag vet bara att hon var där med mig. Jag kommer alltid att minnas dig Anna så länge jag lever<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home