Lillsmurfen berättar

Tuesday, June 02, 2009

Vackraste dikt någonsin<3


Hoppar du hoppar jag.
Dör du dör jag.
Skär du skär jag.
Slutar du andas slutar jag.
Men..
Hoppar du inte, hoppar inte jag.
Dör du inte, Dör inte jag.
Skär du inte dig, skär inte jag.
Fortsätter du andas fortsätter jag.
För du är min luft, min vän, min "syster", min mening.
Och framförallt.. Du är min färg i denna gråa värld.
Jag älskar dig Johanna. Och det tänker jag göra till min sista dag <3

Denna underbara dikt fick jag av min älskade vän Elinor. Det är det finaste någon har skrivit till mig. Hon finnas ALLTID där för mig. I alla väder. Hon stöttar å hjälper mig när jag mår dåligt. Jag älskar henne av hela mitt hjärta ända in tills döden slkijer oss om den ens kommer göra det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home