Lillsmurfen berättar

Thursday, January 14, 2010

Väldigt blogginlägg


Nä jag ska nog nu krypa till sängs å försöka få några timmars sömn innan det är dags att vakna igen. Imorgon ska jag träna styrketräning på PUFFA kl. 12-13.30 ca. Sen på kvällen blir det Träffis i "vanlig" ordning. Sen är äntligen helgen här:D
Ladda upp inför kommande vecka som är full av saker som jag ska göra. Bland annat har jag 2sjukhusbesök, 1 träningspass på PUFFA & 1 besök på Sodexho är lite av vad jag ska göra nästa vecka.

Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga. Har liksom inte haft någon motivation att skriva bloggar. Har heller inte riktigt haft något att blogga om. Mitt liv rullar på som vanligt. Jul å nyår har varit bra, har varit en massa med familjen. Sen i tisdags så började jag styrketräna på Puffa igen efter 5 månaders uppehåll pga. operationen jag gjorde i höstas. Men nu kan jag äntligen börja träna igen. Det känns underbart faktiskt. Ska göra mitt andra träningspass denna vecka imorgon:D
Idag var jag i Kista gallerian å fikade med en barndomsvän. Vi har inte träffats på väldigt länge så vi tyckte det var dags nu:) Hon ska dessutom snart ha barn så jag ville se på den "stora" magen hon hade:) Det är så roligt när kompisar till en får barn för då får man vara barnvakt:D Sånt älskar jag att vara. Men vi har nu bestämt att vi ska ses oftare eftersom vi båda är bara hemma om dagarna. Så då kam vi passa på att träffas å umgås lite.
Men nu börjar klockan bli mycket. Min assistent kommer kl. 9 imorgon å då måste jag vara pigg å glad.

Så jag önskar er alla en riktigt godnatt nu.

Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home