Lillsmurfen berättar

Monday, February 22, 2010

Teckenspråkskurs med mig Johanna:D


Hej alla ungdomar som hänger på Träffstugan på fredags kvällar!

Nu är det äntligen klart. Jag får ha min teckenspråkskurs för er som vill lära er mer teckenspråk eller för er som aldrig tidigare har tecknat. Alla är välkomna!!! Man ska anmäla sig till personalen om man vill delta på kursen. Vi kommer ha teckenspråkskursen under 3 fredagar då det är öppetkväll. Det innebär också att kursen kommer INTE att vara varje vecka. Men vi börjar med den första fredagen det den 5 mars. Tiden är annu inte fastställd. Vilka de 2 andra fredagarna det blir bestämmer vi under första gången vi ses. Jag ser framemot att få lära ut teckenspråk. Jag hoppas också DU är intresserad:)
Jag kommer ha med mig matrial som vi ska jobba med.

Något som är bra att ha med sig till kursen är penna, papper & en mapp att lägga teckenpapperna i. Har ni det med er så är ni riktigt laddade för en stunds tecknande.

Jag hoppas vi ses på kursen.

Varmt välkomna vill jag Johanna önska er alla

O.B.S! DETTA GÄLLER ENDAST NI SOM BRUKAR VARA PÅ TRÄFFSTUGANS FRITIDSGÅRD PÅ KVÄLLARNA!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home