Lillsmurfen berättar

Tuesday, April 13, 2010

Nu är det dags för slutprovet på teckenspråkskursen!


Jaha så var det tredje datumet satt för teckenspråkskursen på Träffstugan.
Vi träffas igen fredagen den 7 maj kl. 19.30 - 21.00 som vanligt.
Vi kommer hålla till i innebandyn precis som sist.
Ni ska också ta med er papprerna ni har fått från de 2 tidigare gångerna.

Nu har vi tyvärr kommit till den sista gången av kursen. Sen tar vi ett välförtjänt sommarlov:) Under denna fredag är det dags för er att ha ett prov i teckenspråk. Ni kommer få göra provet 2 & 2 tillsammans med mig.

Till provet ska ni ha läst på alla papper ni har fått av mig. HAR DU TAPPAT BORT PAPPERNA SÅ KOM TILL MIG SÅ FÅR VI KOPIERA NYA TILL DIG!!!
Ni ska även lära er färgerna gul, grön, blå, röd, rosa, lila, vit, svart, grå & beige.
En OBLIGATORISK sak jag vill att NI ska kunna till provet är handalfabetet.

Jag önskar er all lycka till:)

Vi ses på kursen:)

Mvh Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home