Lillsmurfen berättar

Monday, March 15, 2010

Min framtid är räddad:D


Jag tänkte bara berätta för er att jag har hittat min utbildning, jag ska gå efter att jag har läst på folkhögskola i Sthlm. Jag tänker läsa på Västanviks folkhögskola. Linjen jag vill gå på heter Teckenspråkslinje för hörselskadade. Jag tycker den passar mig utmärkt:) Så nu har jag planerat mina 4 närmaste år jag har framför mig:D

Om du vill ha information om skolan jag tänker börja på så kan du gå in på

http://www.vastanviksfhs.se/

Gå gärna in där å kolla. Kanske hittar du något du är intresserad av:D

2 Comments:

  • At 1:04 AM, Blogger oumberligating said…

    Vilken fin och trevlig blogg jag hamnat på! Härliga bilder och fin text, verkligen!
    Helt otroligt, jag har bloggat i snart två år utan att ha funderat det minsta på att det finns på varje blogg uppe i vänstra hörnet, en liten textrad där det står "nästa blogg", jag testar där idag och dyker alltså rakt in i din "värld"!
    Det råder just nu "stiltje" på min blogg, så jag "ser" mig runt lite! (ler)
    Kanske skulle jag väntat med att skriva några rader hos dig, för kommer man in på min blogg idag så ger den verkligen ingen sann bild av mig! (ler)
    Har varit en mycket "dålig människa inatt" har "cyberdruckit alkohol med främmande kvinnor bla!
    Jag är annars en mycket fin "kille"!
    Minns inte när jag senast nyttjade alkoholhaltiga drycker! (ler)
    Som sagt ska inte plåga ditt kommentarsfält med mer svammel, men som sagt fin blogg du har!
    Ha en forstsatt fin Helg!
    Kram ifrån Peter Olofsson alias Ulv Röde!

     
  • At 1:12 AM, Blogger oumberligating said…

    Hmmm......hej igen! Du har ju en seriös blogg då kanske man ska rycka upp sig och skriva lite seriöst också!
    Fast det var kul det här med att trycka fram blogg efter blogg och se var man hamnar!
    Jo, till saken jag har en blogg till
    www.jernsaxen.blogspot.com den är min egentliga mission här i lviet! Då min Fru är svårt andikappad sedan vårat tredje barns födsel!
    Foglossningprocessen fortsatte och ingen har kunnat få ordning på det under snart 17 års tid, svåra smärtor till följ och höga doser morfin!
    Startade den bloggen för att hitta "likasinnade", gick verkligen trögt, drog då igång den blogg du nu får en massa "rader" ifrån! För att locka in lite folk "till den goda saken", fungerade sisådär, så nu är Oumberliga bloggen något jag inte alls tänkt mig att den skulle bli, men den som läser "mellan raderna" ser nog att allvaret och det verkliga livet finns där! (ler)
    Lycka till med din viktiga utbildning!
    När jag gick i skolan så hade man ett projekt där elever med hörselskador gick i vanliga klasser, i min klass fick vi tre elver/kompisar, det hände mycket kul. Alla lärare var ovana vid hörselslingor bl a så vår fröken som prasslade med en annan lärare glömde alltid stänga av "micken" och vi tjuvlyssnade för fullt vad som hände vi våra kompisars hörapparater!(ler)
    Ha en fin fortsatt Påskhelg!
    Kram ifrån Peter!

     

Post a Comment

<< Home