Lillsmurfen berättar

Friday, October 21, 2005

TJOOOO ALLIHOPA!

Hej!
Idag är det fredag den 21/10 och klockan är 11.01 på förmiddagen.
Just nu sitter jag i klassrummet och väntar på att min datalektion ska börja.
Jag håller fortfarande på och lär mig om min bloggsida men min datalärare är jätte duktig så han hjälper mig.
Jag kan berätta i helgen ska jag vara hos pappa men imorgon så ska jag till min kompis Clara och ska sova över där.
Vi hade tänkt att gå ut imorgon kväll och festa järnet vi två.
Annars så ska vi väl bara träffas och helt enkelt ha roligt tillsammans.
Ja det var väl bara det jag ville berätta annars tänkte jag ta helg nu från blogger för jag ska till pappa i helgen och han har ingen dartor hemma hos sig så jag får vänta tills på söndag innan jag kan skriva i min bloggsida igen.
Men jag önskar er alla en RIKTIGT TREVLIGT HELG!!!
Med vänliga hälsningar från Johanna
P.S Vila upp er ordentligt i helgen så ni orkar börja en nya vecka nästa vecka.

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home