Lillsmurfen berättar

Saturday, June 16, 2007

Sommarlov

Hej hopp allihopa!
Lördagen den 16/6 -07 klockan 21.39 på kvällen. Nu har det gått en vecka och en dag sen jag tog studenten och gick ut gymnasiet. Gud vad tiden går fort tycker jag. På måndag är det äntligen dags för mig att åka på läger till Baranens Ö som jag gör varje sommar i 13 dagar. Åter igen i år så är lägret på Björkögården en gård som ligger mitt på Barnens Ö. Nära till havet och fin natur runt i kring ligger det. Jag hoppas det blir fint badväder så jag får ta några dopp i det blå. Nu undrar ni säkert vad jag gjort min första vecka på sommarlovet. Jo jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Träffat likte kompisar och hängt på stan en hel del. Senast igår var jag inne i stan med ett gäng kompisar och kom inte hen förrän kl. 04.00 imorse. Vi var bara ute och gick samt satt och snackade på en MC och MAX halva natten. Det var trevligt.
Annars i dag har jag bara varit hemma och slappat framför tvn hela dagen. Laddat inför måndag då lägret börjar. Så detta inlägg blir nog det sista på två veckor nu för på lägret har jag ingen tillgång till dator och internet men när jag kommer hem igen lovar jag att skriva igen. Men nu måste jag tyvärr gå. Ska hoppa in i duschen och sen i säng. Måste kliva upp skapligt imorgon för att hjälpa mamma med städning och tvättning inför att jag åker bort. Men vi hörs när jag kommer tillbaka. Ha det så bra och ta hand om varandra. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home