Lillsmurfen berättar

Sunday, March 11, 2007

Varför????:(

Hej hopp i vårvädret!
Söndagen den 11/3-07 klockan 16.36 på eftermiddagen.
Varför låter inte ni mig få sörja min bästa kompis som gått bort??
Varför känns det som att jag har förlorat alla mina vänner??
Varför vill jag inte leva längre??
Varför är du annorlunda mot mig nu än du va förut??
Det här är fråger jag går och tänker på. Det känns verkligen som att alla mina vänner är borta.
Jag orkar inte förlora flera. Det räcker med att min älskade Anna har lämnat mig. Jag kommer alltid att älska henne och det kan ingen ta ifrån mig. Visst jag och Anna var bästa kompisar när hon fanns i livet. Det ska jag inte ljuga om. Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Men för de behöver inte de betyda att jag älskar er andra mindre för det. Särskilt dig Clara. Jag älskar dig och kommer alltid göra de. Men ibland känns det som att du tar avstånd från mig. Förlåt om jag varit konstig mot dig denna vecka. Men det är ju trots allt inte så konstigt eftersom jag saknar min vän så OTROLIGT MYCKET. Men Clara jag vill ha tillbaka den relationen vi hade innan allt det hära dök upp. Jag saknar dig gumman. Snälla förlorar jag dig då dör jag hellre än lever. Älskar digh av hela mitt hjärta. Nu har jag inte så mycket mera att skriva om. Men kom ihåg mina vänner. Jag älskar er oavsett vad som händer. och du Clara du är min älskling för evigt. Er vän Johanna

1 Comments:

  • At 12:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home