Lillsmurfen berättar

Sunday, May 20, 2007








Tjena hej allihopa!

Söndagen den 20/5 -07 klockan 18.44 på kvällen. Så var det äntligen söndag igen. Nu flyger veckorna iväg och tiden börjar rinna ut för STUDENTEN. Det är exakt tre veckor kvar innan det är dags för mig att springa ut:) Gud vad de sista veckorna bara far fram. Imorgon är det måndag igen och skoldags. Som alltid på måndag börjar min skoldag med engelska kl. 09.30 - 10.30 sen har jag matte mellan kl. 10.40 - 11.30 efter det lunch mellan kl. 11.30 - 13.00.
på eftermiddagen har jag först idrott mellan kl. 13.00 - 14.15 ca. och sen avslutar jag dagen med svenska kl. 14.40 - 15.30.
Måndagar är en av mina värsta dagar för jag tycker den dagen går så långsamt i plugget. Men en rolig sak jag ska göra denna vecka är att på torsdag så åker jag och min klass på klassresa till Kolmårdens djurpark hela dagen:) Det har jag längtat till hela terminen. Det ska bli så himla roligt att få åka iväg och kolla på alla djuren. Hoppas vädret är på topp för det är ju inte roligt att gå i en djurpark i regnväder. Annars är denna vecka som vilken annan vecka som helst. Jag lovar att jag ska förbättra mig på att skriva i min blogg. Jag vet att ni är några som brukar läsa min blogg och ni vill gärna att jag uppdaterar den oftare än vad jag gjort på senaste tiden. Det ska jag verkligen försöka göra:) det lovar jag. Men nu får ni ha det så bra så ses å hörs vi. Kramar från Johanna (Lillsmurfen)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home