Lillsmurfen berättar

Wednesday, March 21, 2007

*Dagen innan min stora dag*

Hej hopp på vårdagjämningen!
Onsdagen den 21/3 -07 klockan 14.33 på eftermiddagen.
Jaha så var det onsdag igen och halva veckan har gått redan. Faan va tiden går fort. Vad gör vi på dagarna igentligen. Ja förutom att jag sitter och pluggar i skolan varje dag. Imorgon är det min stora dag. Fyller nämligen 20 år då:) Det ska bli så jävla roligt alltså. Äntligen har lilla Johanna blivit en stor flicka. Men jag kommer alltid att vara mammas lilla flicka men för samhället är jag ju myndig och imorgon får jag äntligen gå på systembolaget. Det har jag verkligen längtat till. Trots att jag redan har fått gått på krogen i två år men det blir så mycket lättare när man är 20 år. Så i helgen ska jag till en kompis och sen ska vi gå på en fest som några kompisar har ordna åt mig. Vi ska vara hos en kompis i hans lägenhet. Det kommer bli toppen. Faan va festande det blir. Jaja nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Men vi hörs nästa gång jag uppdaterar min blogg igen. Ha det bra och ta hand om varandra. Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home