Lillsmurfen berättar

Thursday, March 08, 2007

*Till minne av min älskade vän Anna*

Du var den underbaraste människan på jorden.
Du förstod när jag mådde dåligt.
Du såg på mig när jag var ledsen.
Du gjorde mig glad varje dag.
Du tog mig för den jag var.
Du älskade mig och kramade om mig varje dag.
Du fanns där när jag som mest behövde någon.
Du kommer FÖRALLTID att finnas i mitt hjärta.


Du har en egen plats i mitt hjärta, en plats fylld av glädje och smärta. Den delen kan ingen ta ifrån mej, inte ens om någon annan skulle få dej. Nej dej kommer jag aldrig att glömma. Djupt i mitt hjärta ska ja gömma dej, i ett litet hörn kommer du alltid att finnas. För du är en människa jag vill minnas...!!!
Din vän Johanna


(.)””(.)
( ’o’, ) En ros till dig Anna!
-()-()-<@
(_)-(_)


Ett hjärta kan slå,
ett Hjärta kan brista,
en vän kan man få,
en vän kan man mista,
men i mitt hjärta är du gömd för en ängel som du blir aldrig glömd!

.......*’’*. .*’’*.......
.......*.Sötis¨*
.........*......*.........
.............*.............


För långt bort för att kunna hålla dig i
handen.
För långt bort för att kunna se dig.
För långt bort för att kunna krama dig.
För långt bort för att kunna kyssa dig.
Me aldrig för långt bort för att kunna
Älska dig

1 Comments:

  • At 12:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home