Lillsmurfen berättar

Friday, July 27, 2007

Bli rödtått igen:P

Hej hopp allihopa!
Fredagen den 27/7 -07 klockan 15.27 på eftermiddagen.
Just nu sitter jag vid datorn och tänkte presic börja skriva dagens blogginlägg.
Idag kommer det att handla om att jag får tillbaka mitt rätta jag:) Det vill säga att jag Johanna blir rödhårig igen. Det har nu gått ca. 7 månader sen jag var riktig rödhårig och idag ska jag bli det igen:)
En personal på kortis ska hjälpa mig att färga alldeles snart:) Längtar som faan faktiskt. Ska jag vara ärlig har jag inte riktigt trivs som svarthårig så nu vill jag bli mig själv igen. Med andra ord bli lillsmurfen som rödtått:)
Vad jag har gjort idag???
- Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vaknat och gått upp ur sängen å käkat frukost.
- Jag vaknade kl. 11.30 ska jag också kanske tillägga:)
Nu på kvällen vet jag inte vad jag mer ska göra efter att jag har färgat håret. Kolla på tv, hänga framför darton och snacka med polarna är väl det man gör i stort sett här på Navet.
Inatt jobbar förästen en av mina bästa nattpersonal här på Navet. Irené heter hon.
Nä nu har det blivit dags att börja fixa mitt hår. hon som ska göra det ropar på mig att komma så jag måste tyvärr gå nu. Det blev inte en jättelång blogg idag men det är bra att varva mellan långa å korta bloggar:)
Ha det så bra nu allihopa så hörs vi imorgon......:)
Pussar å kramar från Lillsmurfen:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home