Lillsmurfen berättar

Tuesday, July 24, 2007

chhxen





Hej hopp alla mina vänner och bekanta sthlm!



Tisdagen den 24/7 -07 klockan 16.30 på eftermiddagen. Jag sitter just nu vid darton och är inne på msn samtidigt som jag tänkte uppdatera min blogg:) Har varit dålig på det de senaste månaderna. Så nu ska jag bättra mig och försäöka skriva lite varje dag eller minst varanan dag. Får se hur det går med den planen, men jag känner vissa som brukar läsa min blogg och dom har sagt att jag måste uppdatera min blogg lite oftare.


Speciellt nu när det bara är ca. 3 veckor kvar tills jag flyttar:( Det känns helt overkligt att det snart kommer ske. Jag har inte änns hunnit träffa alla jag vill träffa innan jag flyttar. Men det får jag se hur det blir med det. Det viktigaste är att jag får träffa min lilla sötnos och det får jag nog i helgen redan om jag känner henne rätt:P Ja som sagt jag är fortfarande kvar på kortis och här blir jag till på söndag då jag åker hem en vecka innan jag kommer hit igen. Sen slutar jag här för alltid och det gör jag med väldigt blandade känslor. En del av mig vill medan den andra inte vill att jag ska sluta pga. att jag flyttar. Alla säger att jag kommer få det sååå himla bra där nere och det teror jag också att jag kommer få men den första tiden kommer bli jobbig både för mig och alla vänner. Speciellt en person och till dig vill jag bara säga:



- Älskling du kommer ALLTID ha den största platsen i mitt hjärta och vad som än händer är du den bästa kompisen jag haft. JAG ÄLSKAR DIG!!!! Finns alltid där för dig oavsett vad som händer. Glöm ALDRIG de....



Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Jag lovar att jag kommer skriva snart igen och förhoppningsvis har jag gjort något kul då:)



Tänkte ev. dra och bada i Sköndal imorgon om vädret tilllåter det, idag har det varit mulet och imorse regnade de. Men ha det så bra nu allihopa och ta hand om varandra.



Puss å kram från Johanna



0 Comments:

Post a Comment

<< Home