Lillsmurfen berättar

Tuesday, July 17, 2007

Träffade min älskling idag:D

cvmcyHej alla mina älskade vänner och kamrater!
Tisdagen den 17/7 -07 klockan 22.43 på kvällen.
Sitter just nu på kortishemmet Navet och är inne på internet och latjar lite.
Jag måste be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har hunnit eller haft tid att skriva i min blogg på länge.
Jag har haft det fullt upp inför flytten till Småland som sker om 1 månad exakt idag.
Jag längtar fast ändå inte:( tycker det ska bli jobbigt att flytta från mina kompisar och framför allt min älskling.
- Tänker inte tala om vem det är:P
Men för övrigt känns det faktiskt helt okey att flytta ner till urskogarna i söder.
Det är ju trots allt bara 3 år jag ska plugga där nere.
Sen kommer jag hem till sthlm igen. Sthlm lämnar jag inte i första hand den saken är klar.
Ja vad ska jag berätta mera om!
Jag var på läger för ca. 2 veckor sedan på Barnens Ö i 13 dagar. Det var väl sådär, kul att träffa kompisarna men personalen och jag gick inte riktigt ihop. (Inte alla ska jag väl påpeka) Dom flesta funkade jag ihop med men vissa gick jag mindre bra ihop. Man kan begära att jag ska gilla alla.
Annars har jag bara varit hemma och packa i flyttkartonger inför flytten och umgåts med kompisarna:) Det finns en person som jag kommer sakna såååååå jävla mycket när jag flyttar. Jag vill igentligen inte flytta från henne men jag måste:(
Hon säger själv att det kommer gå bra och att hon alltid finns kvar här hemma i sthlm.
Jag vill inte flytta från henne å tårarna kommer falla länge, länge under resan ner till Småland. Vet inte idag om jag kommer orka de men det får tiden utvisa sig. Annars så har det inte hänt sååå mycket i mitt liv mer än att jag ska fortsätta njuta av mitt sommarlov:)
Ha det så bra nu alla så hörs å ses vi snart igen.
Massa pussar å kramar från Johanna
P.S I nästa blogginlägg ska jag lägga in bilder från min student:)

1 Comments:

  • At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Älskling!
    Tack för de fina orden :)
    Lämnar ALDRIG dig det vet du puss puss <3

     

Post a Comment

<< Home