Lillsmurfen berättar

Saturday, July 28, 2007

Mitt i natten skriver man en blogg:P

Hej hopp!
Söndagen den 29/7 -07 klockan 00.00 på natten.
Sitter just nu och tänkte precis uppdatera min blogg första gången idag söndag.
Igår var jag bara på Navet och hängde fram tills de att älsklingen kom och hälsade på.
Vi hade inte träffats på 9 dagar så nu var det dags att ses igen.
Precis då älsklingen kom så skulle jag käka lunch och efter lunch drog vi ut på stan.
Det roliga var att hon satte sig i min permobil och jag satte min i min manuella rullstol och körde. Eftersom min älskling igentligen är gående så ville vi testa på en ny grej och se vad samhället skulle reagera på det:)
Idag när vi var stan så tittade alla väldigt konstigt på oss båda.
Men det roligaste med att alla tittade så konstigt på oss var ju att i själva verket kunde älsklingen gå men dock inte jag.
Det var ett roligt expriment vi gjorde och vi kommer nog försöka på oss det igen.
Annars har jag inte gjort så mycket mer igår.
Idag ska jag ju åka hem kl. 16.00 till Solna igen.
Har varit på kortis nu i två veckor så nu vill jag hem igen. Träffa hunden å katterna:)
Imorgon kommer förästen älsklingen hit till Navet igen och ska dessutom hänga med mig hem till Solna.
Det ska bli sååååå jävla kul:)
Men nu börjar jag bli jävligt trött så jag ska nog hoppa i säng och sova några timmar:)
Ska upp redan kl. 09.00 idag fast om några timmar:P
Men ni får ha det såååå himla bra och så vill jg önska er alla en riktigt GOD NATT eller GOD MORGON det beror på hur ni ser på de:P
Pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home