Lillsmurfen berättar

Wednesday, May 14, 2008


Hej hopp allihopa!

Onsdagen den 14/5 -08 klockan 17.57 på kvällen. Kom nyss hit till datasalen, kom då på när jag satte mig vid darton att jag inte har uppdaterat min blogg på väldigt länge. Det är nog hög tid till att göra de nu tyckte jag. Nu är det inte långt kvar på termin, det är bara 2 och 1/2 vecka kvar. Sen flyttar man äntligen hem till sthlm igen. För en kort tid iallafall. Skit hur ska de gå att bo under samma tak som pappa nu när jag har bott helt själv ett helt år. Lite ångest har jag av att flytta hem igen. Det har liksom varit underbart att få bo själv och klara sig helt på egna ben. Men så ska man hem och plötsligt dela lägenhet med sin pappa, hans flickvän och hunden:) Silja min hund henne har jag längtat overderligt efter. Ska bli så skönt att få komma hem till henne den 4 juni:) Kommer dessutom ha en kompis med mig hem:) Det kommer kännas tomt att lämna alla underbara människor, en del träffar jag i augusti igen men de fleasta som går här slutar nu till sommaren. Men sånt e livet, vissa kommer medan andra går. Några kommer jag fortsätta hålla kontakten med även efter folkhögeskoletiden och andra kommer man kanske inte ha kontakt med. Men sånt händer för alla. Annars har mina skolveckor bara flyttit på, i helgen hade vi det kannon väder här i Småland så jag solade en hel del. Har fått bikinibränna:P Super skönt tycker jag:) Undra om jag kommer vara brunast i familjen när jag kommer hem:);) men det kommer jag nog inte, mamma hade solat en hel del i helgen hon med. Vi får helt enkelt se den 4/6 då jag kommer hem. Vad ska jag mer berätta om? Jo idag var jag och min klass och bowlade i Vetlanda. Vi delades in på 7 banor. Jag och två till hade bana 6, jag VANN!!!! Tänk att jag spöade skiten ur 2 killar:D En stor applåd till mig:D!!!! Annar finns det väl inte så mycket att berätta om, mer än att jag verkligen ska bättra mig på att skriva bloggar.

Take care.....

Pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home