Lillsmurfen berättar

Monday, July 14, 2008

Idag börjar mina 2 veckor på mitt gamla kortis:)


Hej på er alla en kväll som denna!

Måndagen den 14/7 -08 klockan 23.32 på sena kvällen. Så har man åkt till sitt gamla kortis där man nu ska bo i 2 hela veckor. F*n va gött det känns att vara hemifrån ett tag:D Både jag å familjen behöver en paus från varandra. Jag kom hit kl. 11.00 i förmiddags. Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Jag har haft väldigt ont i mitt ena ben som jag har lite problem med så jag har bara velat vara hemma å tagit det lugnt. Min kompis Beckis kom hit några timmar å hälsade på:) Det var mysigt att träffa dig igen gumman<3>Delfin_jojon@hotmail.com

Jag tar emot alla förslag ni skickar mig:)

Det fick bli en kort blogg idag, men jag får skriva en längre imorgon istället. Ta nu hand om varandra å håll tummarna för mig till imorgon:)

Massa kramar å pussar från Johanna



0 Comments:

Post a Comment

<< Home