Lillsmurfen berättar

Tuesday, July 15, 2008

Var hos tandläkaren idag


Tittut i rutan:P
Tisdagen den 15/7 -08 klockan 22.16 på kvällen. Sitter precis nyduschad vid darton å bloggar lite. Har inte så himla mycket att skriva idag så det får bli en kort blogg idag Ir ikväll som det faktiskt är nu. I morse var jag hos tandläkaren. Jag hade tid klockan 08.30. Skulle lägga på ett skydd på några av mina tänder som var lite skadade eftersom mina tänder också är sköra precis som min kropp. Tandläkarbesöket var ett av mina värsta besök idag. Jag har en sån otrolig tandläkarskräck sen jag var liten då jag hade en tandläkare som skrämde upp mig. Sen dess är jag lika rädd för tandläkare nu som jag var då. Det är ett problem för mig faktiskt eftersom jag behöver uppsöka tandläkaren minst 1 gång per år. Ingen hitt att vara rädd då. Men som tur var fick jag lustgas å då gick allt mycket smidigare. Så när väl tandläkaren var klar så sa hon att hon inte behöver kalla mig förrän om 1 år igen. Toppen tyckte jag, då har jag dessutom flyttat tillbaka till sthlm också. Annars har jag inte gjort så mycket alls idag. Har mest tagit det lugnt å skönt. Fick "lingonveckan" idag så jag har haft värk hela dan i magen. Men efter jag varit å köpt Alvedon så släppte värken. Nu på kvällen har jag tittat på Allsång på Skansen å efter det tog jag en välbehövlig dusch. Å till sist satte jag mig vid darton för att skriva dagens blogg som jag gör just nu:) Snart ska jag gå till köket å fika Me de andra som också fortfarande är vakna. Annars hade jag inget mer att berätta Ir skriva om. Jag får återkomma imorgon igen. Förhoppningsvis har jag gjort lite mera då på dan.
Men ta nu hand om varandra nu så hörs vi.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home