Lillsmurfen berättar

Saturday, January 17, 2009

Känner mig ensam, ledsen:(


Varför känns allt så hopplöst i mitt liv just nu? Varför känns det som ingen älskar mig? Är det något som är fel på mig? Kan någon berätta hur jag ska vara så jag kan få känna mig uppskattad och älskad. Jag känner mig sååå ensam just nu. Tårarna rinner ner för mina kinder:( Insåg nyss att jag aldrig kommer hitta en som älskar mig för den jag är. Alla hittar sina underbara pojkvänner men jag hittar ingen som vill ha mig. Ingen som vill älska mig, ingen som vill ringa mig och säga god natt och säga att ajg älskar dig. Jag är trött på att leva ensam, men jag måste nog inse att jag inte kommer hitta någon. Jag vet att jag har kompisar som älskar mig, men de som säger de bor för långt borta från mig för att vi ska kunna ses ofta. En del bor såklart i sthlm också. Men jag vill känna mig speciell och veta att någon längar efter mig. Jag skulle göra allt för att verkligen få känna mig älskad en dag. Jag vill inte känna så längre, är otroligt trött på det nu. Snälla finns någon där ute som tycker om mig?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home